CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 6 December 2011

PEHHH... =="







smart gler baju ni . tapi harga die tak tahan ar beb.. bukan maen mahal lagi siott...sabaw jelah.. tapi tengok lah nanti aku dah keje aku beli ape aku suka..aku akan balas dendam zaman sekolah aku yang tak dapat ape yang aku nak kecuali NIKON D3100 aku yang tercapai..yang lain haram lah nak dapat kan.. tu lah..orang kate ank last ni anak pling manje dalam family . memey lah . tai ape aku nak semua nya bersyarat..benci lah macam ni dohh .. nak jugak baju ni.. nak jugakk... lawa...kalau aku dpat , aku tak pakai tapi aku wat perhiasan dalam bedroom aku...haha..okey tak guy? mesti korang cakap aku giler tapi tu lah kenyataan yang sebenar..aku suke nonsense..best... hahha.. laen dari yang laen.wtpe nak ikut2 orang... BE YOURSELF lah dear...








sekian salam . peace yaw !

0 comments: